27 Haziran 2012 Çarşamba

Yağmurla gelen yeni bir gün!


Hafif serin, bol esintili, yer yer bulutlu bir İstanbul sabahına uyanmanın vermiş olduğu huzur ile
Öğle vaktine inat gözlediğim yağmur damlaları, kahvem ve ben hepinize MUTLU BİR GÜN DİLİYORUM!



Bu sıcaklarla pek samimi sayılmam. Geceleri uyuyamamak ise çok kötü.
4-5 saatlik uyku ile yaşamaya çalışıyorum.

Yine uyku tutmayan bir gecenin güneşini karşıladım dün. Deniz ise en güzel renginde. Can alıcı bir mavi...

Balkona kurulmadan önce kendime yeşil çay demledim. Ve 2 dilim kek.


Öğle vakti yakın arkadaşla kahve keyfi yapıp,


Akşam çayın yanına eşlik etmesi için hafif buzlu bir tatlı hazırladım,


Geceyi ise karmakarışık bir film ile bitirdim.




2 yorum:

  1. evet ya geceleri çoook sıcak oluyor...
    bende hiç uyuyamıyorum...
    uykusuzluk zor...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. tatlı dedin ve beni kazandın :))
    bende dün akşam yaptım geceleri çok iyi gidiyo:)

    YanıtlaSil