16 Nisan 2013 Salı

Fotoğraf fuarı ve Gezginay

Pek değerli blog dostlarım size güzel haberlerim var :)
Bu hafta çok çok güzel blogerlar ile tanıştım.
:)


İstesem ayarlasam denk gelmez ama Gezgin Ay o kadar güzel kalpli bir insan ki 
Onun güzel kalbi sayesinde buluşuverdik.
:)

Birde Seyhan'dan Hayata Dair blog sahibesi vardı gezimizde.
Fuar girişinde buluşup ortak noktamız olan fotoğraf üzerine bir gezi yaptık.



Davetiyelerimiz Gezginay'ın hediyesi olunca kapıda onu bekledik.
Kısa bir tanışma, sarılma faslından sonra başladık hem fuar gezmeye hem muhabbet etmeye.

Fuarın güzel yanlarından biride Serhan Serter in semineriydi.
Çok severek dinledim.
1 saat sürmesi beklenen seminer 2 saat sürdü.
Tadından yenmedi tabiki ;)

Çok zevkle keyifle dinledik anlatılanları
bir sürü bir sürü bilgi edindik.



Diyorum ya şanslıyım ben. Çok güzel insanlar ile tanıştım.
Ve sık sık çekim gezileri yapmaya karar verdik.

Anlayacağınız maceralarımızı sık sık okuyacaksınız ;)

Keyifle kalın




6 yorum:

  1. gezginay ve seyhan.
    ne güzel olmuuş.
    :)
    blogunu unutmaaaa amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten süper oldu... Tekrar buluşmak için sözleştik :)

      Unutmuyorum da işte bazen hayat...

      Sil
  2. ooo süper !
    hem fotoğraf ve hem de blogger kaynaşması;imrenilesi doğrusu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten :) Fotoğraf Aşk, Blog Hayat :))

      Sil
  3. Bununuzu kaçırdığıma inanamıyorum
    Ama senin adına çok sevindim canım
    Hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka zaman da birlikte buluşuruz inşallah :)

      Sevgiyle...

      Sil