18 Kasım 2013 Pazartesi

Bu aralar BEN!


Bol bol bebişe hazırlık yaptım...



Bulutlu havalarda en sevdiğim şeyi yaptım; 
Romantik filmlere daldım.



Hayatın yalnızlığın tadını çıkarabilmekte gizli olduğunu anladım!



Uzun bir yağmur yürüyüşü sonrası arkadaş jesti.
Uzun zamandır canımın kürt köftesi (bu arada ismi harput köftesiymiş) çektiğini duyan can arkadaş ben yürüyüş ile kandırıp ziyafet verdi ;)



Araya birde samimi sıcak bir arkadaş daveti sıkıştırdım.



Bu aralar ben;
Bol bol uyudum,
Çeşit çeşit yedim,
Biraz biraz gezdim,
Bazen bazen okudum,
Sıkça sıkça ördüm...

Bu aralar ben yavaşladım, kafa dinledim, arındım!..









7 yorum:

  1. maşallah çok güzel görünüyor herşey

    YanıtlaSil
  2. :)
    güzel hayatmış yaa.
    :)

    kürt harput köftesi. bi araştırıyim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. en güzelini yapmışsın :) benim yerime de yap bütün bunları

    YanıtlaSil
  4. Yeni keşfettim. :)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e de ben yorumlarınızla bekliyorum, görüşmek dileğiyle... :)

    YanıtlaSil