16 Aralık 2014 Salı

Oh mis mis :)))


Huzurlu akşamlar blog dostları
Geldim gene kafanızı ütülemeye :)

Bebekle hayat çok keyifli tag bana ait ama tabi arada zorlanmıyor da değilim
Benim gibi düzen ve temizlik konusunda hassas biri hem ev işi hem bebek hem hayat hem sosyal hayat olunca ancak yetişiyor.

Mesela uykusuz gecelere kitap erken başlanan sabahlara hobilerimi sığdırıp denge kurmaya çalışıyorum.
Benim gibi hem üretmeyi, yeni şeyler denemeyi, kitap okumayı, el işleri yapmayı, farklı tarifler denemeyi seviyorsanız uyku konusunda ciddi feragat etmeniz lazım.

İşte uykusuz bir gece, erken başlanan bir gün, hasta bir bebek sonrası yaptığım pratik ama lezzetli akşam yemeğim.


Düdüklü tencerede yavaş yavaş uzun uzun haşladığım etleri salçalayıp fırında kızarttım.
Yanına patates kızartıp birlikte dürüm yaptım.


Yanına ayran birde salatalık, domates
:)
ohhh mis mis


Haydi bakalım kaçtım ben hasta bebeyi uyutmam lazım
:)
Sevgiler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder