17 Mart 2015 Salı

Merhaba Nora Roberts :)



Sonunda Nora Roberts okudum.
Serinin üçüncü kitabından başlamam ise tam bir fiyasko :(
Şimdi sıra seriyi sırası ile okuyup hakkını vermeye geldi.
Nora Roberts'in kalemi oldukça keyifli, akıcı ve egzotik...
Çok keyifle bir günde okudum. Hafif bir grip geçirdiğim gün çok iyi bir yatak arkadaşı oldu bana.
Böylece zaten ince olan kitap hızla bitti.

Kitapta sadece beni yoran karakterlerin meslek gibi belirgin özelliklerinin tekrarlanması oldu ki bu beni çok yordu. Her seferinde Emma çiçeklerle ilgilendiği için, Mac fotoğrafcı olduğu için, Parker'ın görevi organizasyon olduğu için gibi her seferinde karakterlerin ne iş yaptıkları tekrarlanıyor. Okuyucu zaten okuduğu kitapların başında kim sarı saçlı, Kim daha güzel, kim daha akıllı gibi bir çok özelliği aklında tutar ve ona göre bir karakteri benimser.
O yüzden bence bu kadar sık hatırlatmaya gerek duyulmamalı gibi geldi.

Onun dışında dedim ya çok eğlendim ve çok huzurla okudum ;)
Tavsiye eder yorumlarınızı beklerim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder