14 Nisan 2015 Salı

Koş Deniz Koş!...


 Huzurlu akşamlar
Geçtiğimiz hafta o kadar çok gezdim ki bu haftayı full evde değerlendirmek gibi bir hayalim var. Umarım olur :) Ve biraz dinlenebilirim. Hem ev gezmeleri hem avm hem alışveriş bünyeye fazla geldi. Devamlı kafamı koyacak bir yastık veya dinlenebileceğim bir koltuk arıyorum.

Gerçi bu postu hazırlayıp yine bir davete icabet etmek için hazırlanmaya başlayacağım.
Sonra birde akşam yemeği davetimiz var eve gelmek yine 8'i bulacak gibi.



Gratis kartıma biraz puan birikmişti haydi dedim durmasın orada harcayayım :)
Baby lips'in ününü çok duymuştum alıp denemek istedim ama pek sevmedim ben. Yani öyle meşhur olacak kadar iyi gelmedi bana. Daha iyi koruyucular var. Fiyatları uygun ama bilmem yani üzerine biraz daha ekleyip daha güzellerine sahip olabilirsiniz.

Rexona indirimdeydi :D sadece alma sebebim bu yani. Birde çekmecemde bir deodorant bulunsun istedim. Her ihtimale karşı. 

Haa birde Vücut spreyi aşkım var ki sormayın. Bir yanım parfüm dolu bir yanım sprey dolu. Hangisi daha ağır basıyor bilmiyorum ama hepsi benim bebeklerim :D


Malumunuz biraz biraz güneş yüzünü gösterdi. Geçen yıl minik kızımın uykusu için çıktığım parklar bu sene bize tam bir oyun ortamı olacak belli.
O yüzden oturmam ne mümkün. O salıncak sizin bu kaydırak benim koşturup duruyorum.
Bebek arabamızı evde bırakıp yürüyerek iniyoruz parka. Sonra sitenin içinde park park geziyoruz.
Bazen yorulup oturuyor biraz abur cubur tüketiyor da bende yanında bir kaç sayfa bir şeyler okuyabiliyorum :)


İşte havanın biraz bulutlu esintili olduğu günlerde ise mekanımız kahve durağı :)
Bebeleri salıyoruz meydana bir kaç lafın belini kırıyoruz arkadaşlarla.

:)
Sağlığımız yerinde olsun da bir mevsim gelir bir mevsim geçer.
Ve her seferin biraz güneşi şikayet eder biraz yağmurdan dem vururuz.





1 yorum: