5 Temmuz 2015 Pazar

En Değerlilerimiz için-ADEM GÜNEŞ


Huzurlu geceler blog arkadaşlarım.
Ramazan, iftar, davetler derken başladık bitiriyoruz bile.
Hem bebek hem sıcak derken olabildiğince az hareket bol uzanma parklarda vakit öldürme olarak geçirmeye çalışıyorum ramazanı.

Bir örtü üzerinde parkın en güzel esen söğüt altında bol bol kitap okuyorum neyse ki...
Yani vakit değerlendirme vakti.
Benim minik kuzuda oldukça sever parklarda vakit öldürmeyi. Durum böyle olunca anne mutlu bebek mutlu vakitleri geçiriyoruz.


İşte bir park günü hızla okuyup bitirdiğim Adem Güneş kitabı.
0-6 yaş aralığında çocukları 100 temel kural ile anlatmış. Çok farklı bir seçenek sunmuş okuyucuya.
Hızla, Akılda kalıcı şekilde okunup uygulanacak bir kitap.

Kısa ve öz olması vakti olmayan bir çok ebeveyn için bulunmaz bir nimet.
Hem uygulama kısmı içinde oldukça pratik az ve öz.

Benim gibi bebek yetiştirme konusunda uzman bilgileri almak ve bu doğrultuda evladını yetiştirmek isteyenler için süper. Kızmadan,bağırmadan anlatarak öğreterek, bol bol oynayarak ilgilenerek bebeğini sağlıklı bir birey olarak yetiştirmek isteyenlere seve seve öneririm.

Satın almak isteyenler için:

Tanıtım:


Türkiye'nin en çok okunan pedagoji kitapları yazarı Pedagog Dr. Adem Güneş, bu kez çocukluk döneminin en kritik çağını ele aldı. Çocuğun kişiliğinin ana hatlarının oluştuğu 0-6 yaş dönemi ve bu dönemde kaçırılmaması gereken 100 Temel Kural'ı kısa, öz ve sade bir dille bu eserde topladı.

Bir Hint atasözü; "Çocuklarınızı 6 yaşına kadar bana verin, 60 yaşına kadar sizin olsun…" der… Pedagojik açıdan doğrudur bu söz… Zira çocukluk dönemi, his edinim dönemidir… Ve hangi his yerleşirse 6 yaşına kadar çocuğa; o, huya dönüşür… İncecik sızı bırakır duyguda, sökülüp atılması kolay olmayan…

Kiminde, uğursuz bir iç ses gibi fısıldar durur, bütün bir ömür değersizlik hissettirir insana iliklerine kadar… Kiminde ise cıvıl cıvıl bir iç kıpırtısı verir, dinmek bilmez yaşama sevinci… Ve en zor anlarda çocukluğun tebessümü koşar gelir yardıma... Her insanın sadece bir kez çocuk olma hakkı vardır… O da anne babasının çocukluğunu yaşamasına izin verdiği kadardır… 
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder