17 Ağustos 2015 Pazartesi

Sessiz ol Şeytanı Uyandırma John Verdon Yoksa!.. :)

Bir güzel kitap daha John Verdon'un kaleminden.
Uzun zamandır kitaplığımda bekliyordu ama bir türlü yüreğim seslenmemişti.
Sonra bir gün nihayet niyetlendim ve hızla bitirdim.


Şeytanı Uyandırma klasik John Verdon kalemi ile süslü bir kitap. Karışık bir olay, iyice benimsediğimiz emekli dedektif, Minik kasabalar, mutlu insanlar ve bir katil.

Sürpriz son, akıcı konu, hızlı kalem.

Ama John Verdon'un 3. kitabı sanki bir tık düşmüş gibi. Ya yazarı tanıdığımızdan dolayı yada yazılması gereken bir kitap olup okuyucuyu çok bekletmemek adına kaleme alınmış gibi durduğu için.
Tam bilemedim...

Benim için kitabın bir kaç kırılma noktası vardı belki onlar bu kadar basit bağlanmasaydı kitap ilk iki kitaptaki etkileyiciliği elden bırakmamış olurdu.

Kitaplar hakkında çok ayrıntılı yazmayı sevmediğimden, okumak isteyenlere ip uçları bırakmanın daha keyifli olduğunu düşündüğüm için pek ayrıntı vermeyeceğim.

Okurken katili tahmin etmedim :)
İlk iki kitapta tahmin ettiğim kişiler çıkmamıştı çünkü 
:D
Tam bir beceriksizlik yani
Bu sefer katil çıkınca kalbimden vurulmadım. Hatta uzun bir süre 'Bu kimdi Laa bu kişi kitabın neresinde vardı ki' oldum :D

Yani işte olmadı bir türlü.
Birde siz okuyun yada okuduysanız yazın bakalım bana bende mi bir anormallik var yoksa bu seferki kitapta mı bir şey var
:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder