13 Eyl├╝l 2015 Pazar

Bayram'da Yalova Tatili


Kucuk hanimin dis sancisi tutunca sabahi sabah ettik. Hazir uyumamisken yollara duselim dedik ­čśŐ Iyi haber gece boyunca dolu olan yollar bostu ­č张

Ve b├Âylece d├╝┼čt├╝k Yalova yollar─▒na :)


Ama tahmin etti─čimiz gibi olmad─▒ trafi─čin g├Âbe─činde bulduk kendimizi.
S─▒k─▒ld─▒k patlad─▒k arabada sonras─▒ ├žok g├╝zeldi :) G├╝vertede esintinin i├žinde ge├žtik Yalova'ya.


Yalova'ya iner inmez mola vermeden Termal kaplicalarina gittik. Kocaman bir koru icinde cesmeler, havuzlar, akan sular var. Her bir cesmenin kendine ozgu sifasi var. Ben goz ve mide cesmelerini tercih ettim. Bu fotoyu cekerken ise ayaklarim suda ­čśä kaplicanin icinden gecen tek soguk su burasi oruc olunca serinlemek icin cok iyi geldi ­čĺŽ Ama paylasimi kumsaldan yapiyorum ­čśő­čśő­čśő kitabim elimde dalgalar ayaklarimin dibinde ­čśŐ kucuk hanim babasi ile denizde ­čśŁ



Uzun bir kumsal keyfi sonrasi, tika basa yenen iftar ­čśŐ simdi yalova daglarinin tepesinde esintinin icinde bir otel bahcesinde cay keyfine durduk ­čĺĽ karsi manzaram selale ve kopru



Hayirli bayramlar ­čśŐ minik havlu pareosu ve kocaman gozlu terligi olanlar ­čĺĽ size de hayirli bayramlar



Ortancaya dogdugum sehir 
­čśŐ
 her bir yan #ortanca birde tum sehri saran mis gibi #manolya kokusu kokuya burnunu alistaracak kadar ­č弭č弭čĺĽ sevdim seni#yalova


Çok sevdim,
S─▒cak i├žten halk─▒n─▒,
Turist, Tatilci hayat─▒ olan yap─▒n─▒,
Tatil b├Âlgesi diye abartmad─▒─č─▒n fiyatlar─▒n─▒,
Temiz koylar─▒n─▒, 
S─▒cak k├Âylerini,
Her yerinin pansiyon, kapl─▒ca suyu ve apart olmas─▒n─▒,
├çe┼čme dolu sokaklar─▒n─▒,
Mis gibi havan─▒,
Il─▒k suyunu,
Do─čall─▒─č─▒n─▒, 
Sakinli─čini
Ve en ├žok Manolyalar─▒n─▒ ve ortancalar─▒n─▒ ve en ├žok seni...
Seni ├žoook sevdim Yalova 
:)

Her tatil sezonunda farkl─▒ b├Âlgelere gitmeyi sevdi─čimizden bir daha sana ne zaman geliriz bilmem ama sevdim seni Yalova...



Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder