17 Ekim 2012 Çarşamba

LINDA HOWARD 'ın Kara Meleği!

Bugün birde baktım ki; okuyalı uzun zaman olmuş ve sizlerle paylaşmamışım.
Hemen sarıldım klavyeme başladım tıkırdatmaya.


Bir arkadaş sohbetinde konuşulurken konu bu kitaba gelmişti.
Ve bende aklımın bir köşesine yazmıştım.

Sonra kitapçım da görüp hemen saldırdım.
(Durur muyum? Durmam!)

Ve iyi ki almışım dediğim kitapların başında geldi.
Kitabın sayfalarını hızla çevirdim ve bir gecede yuttum da yuttum.

Bir kadının yer altında karışık işler çeviren adamın metresi olması ile başlayan kitap,
2 yıl boyunca "aptal kadın" rolünü canlandırması ve sonunda adamın bankasında ki Milyon Dolarları alıp kaçması ile hızlanıyor.

Yer altının derinlerinde çok ünlü olan bu adam, kadının ölümü için seri katil kiralaması ile,
kitap bol aşk, bol aksiyon, bol macerayı beraberinde getiriyor.

Nerede durmanız lazım,
nerede soluklanmanız gerekiyor karıştırıp kalıyorsunuz.

Sonunda "hadi artık biriniz ölün, bende biraz sakinleşeyim" dediğiniz bile oluyor.

Ama kitap yazım tarzı, hızı, konusu ve karakterleri ile sizi sarmakla kalmıyor,
Bir de üzerine sizi kalbinizden vuruyor...

Yazarın kalemini beğenince gidip bir başka kitabını daha aldım.
:)
"Durur muyum? Durmam!"







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder