23 Şubat 2013 Cumartesi

Dinlenmeye çalışırken didinme!

Haftanın 7 günü 4 gün misafirim olursa kalan günleri temizlik ve ikram hazırlamaya ayırırsam
yorgunluktan ölmek için bile zaman bulamayabilirim! 
:(

Neyse ki bugün tüm günü kendime ayırdım.
Bu hafta spora gidemedim işte bu yüzden oldukça dikkatli davrandım. 
Amacım kilo vermek değil aslında, kas istiyorum ama...
(Hala istediğim karın kaslarını elde edemedim de ):
Kahvaltımı yaparken doya doya gün doğumunu izledim.


Güneşi karşıladıktan sonra battaniyeme sarılıp vuran ışıklar eşliğinde sayfalarıma daldım. 


Malumunuz örme işini kapatmış bulunmaktayım.
İştahımı önümüzdeki kışa saklıyorum.
Bu kış BU ve BU postumda yaptıklarım yetti ve arttı.
Şimdi ipler-renkler ve Cup kekler arasındayım.
Kendisi bir yastık örneği ama benim elimden çıkınca mutfağıma tablo olacak 
;)

5 yorum:

  1. CANIM KOLAY GELSİN
    OH BU GÜN DİNLENMİŞSİN İYİ OLMUŞ
    HADİ ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dinlendim ve yeni haftaya başladım :) Yine koşturuyorum işte :)

      Teşekkür ederim ablacım sende

      Sil
  2. Elinden cikacak tabloyu merakla bekliyoruz canim,kolay gelsin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım. Bende merak ediyorum inan ki.

      Hızlı yapsamda devamlı tuhafiyeye gidip ip almak ve alıp uymayan renkleri değiştirmekten iş ilerlemiyor :D

      Sil
  3. Hamarat hatun sen bununda ustesinden gelirsin ve daha cok paylasim bekliyoruz canim keyifle takip ediyorum cunku paylasimlarini tam bana hitap ediyor :-)

    YanıtlaSil