11 Şubat 2013 Pazartesi

Mide'ye söz geçmiyor ki!

İlk cümlesi; Gecenin bir vakti karnımız acıkırsa...
olan ve vicdan azabı dolu postumu okumaktasınız.


Gece vakti atıştırmayı hiç sevmesem de ve 17 yaşından beri aç yattığım gecelerin sayısı aklımda tutamayacağım kadar çok olsa da.

Arada yapılan kaçamaklar çok zevklidir!.

(Masada gördükleriniz sevgilinin desteği ve kışkırtması ile gece 02:45'de hazırlanmıştır.
Kek bile çırptım yani düşünün artık nasıl gaza geldiysem)

Huzur dolu hayırlı akşamlar


8 yorum:

  1. gecenin bi yarısı valla bravo canım :))
    o saatte o mamalar mideye indi demek :))
    sonra nasıl uyudunuz çok merak ettim :))
    afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabaha kadar konuşmamız gerekenler vardı. O yüzden yatmadık.
      Sanırım yatsak ta uyuyamazdık :)

      Teşekkür ederiz

      Sil
  2. ha haaa olsun olsun iyidir.
    :)

    mimin var görmedin mii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık yapılmadıkca çok zevkli evet :)

      Gelip alırım :D

      Sil
  3. :) yine söylüyorum orada bir ben daha var :) benim de bazen böle krizlerim tutuyor.tatlı olur kek olur yemek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim ortak noktalara...

      Çok kulak vermemek lazım bu krizlere ama işte bazen :( Kaçıveriyor :)

      Sil
  4. BANA HİÇ YABANCI DEĞİL BU İŞLER
    HER ŞEY YAPILABİLİR
    YETERKİ YANINDA GAZ VEREN İYİ BİRİ OLSUN
    AFİYET ŞEKER OLSUN CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size yetişmek ne mümkün zaten :)

      Ama güzel dediniz gaz veren şart :D

      Sil