22 Mart 2013 Cuma

Hafta sonu dopingi!

Bazı dostlarımız vardır ya hani; 
Hep aklımızda kalbimizdedir ama bir türlü bir araya gelemeyiz.

Hah işte öyle bir dostum var benim de.
Bugün bir telefon ile günümü güzelleştirdi.

Çıktı bana kahvaltıya geldi.

Malum maksat muhabbet ayrıntıların önemi yok.
Ama ısrar etti 'bugünün postunu yazda okuyayım' diye.

Emir aldım yani :)
İşte Masamız...


Arkadaşımın güzel bir poğaçası vardır.
Bol dereotlu.

Gelmişken sana yapalım "benden sonra yersin, beni düşünürsün" dedi.

Kırk yılın başı gelmiş ama boş durur mu?
Hayır!

Hızlı hızlı poğaçayı da meydana çıkardı :)
Bu poğaçanın dışı kıtır kıtır içi ise pofur pofur oluyor.
(Pofur Pofur yazarken anlatmak istediğimi sormayın,
Bende bilmiyorum!)
:D

Arkadaşım evden ayrılır ayrılmaz oturdum yazıyorum işte
:) 
Eve gidince okusun.


Buda yazarken ağzım boş durmasın diye!..

Mutlu hafta sonları hepinize


2 yorum:

  1. Eminim cok keyifli bir gun olmustur canim,fincaninda pek guzelmis uzumlu o cikolata kaplilar bayiliriiiiim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bayılırım ve kahvenin yanına da çok güzel gidiyor :)
      Stoğum var mutfakta...

      Teşekkür ederim bu arada :D

      Sil