6 Haziran 2013 Perşembe

Depresyon durumlarından biraz hallice! :P

Geçen hafta arkadaşımıza sürpriz doğum günü partisi hazırladık.
İlk önce arayıp evde olduğuna emin olduk :) 
sonra hızla alışverişe başladık.

Pasta siparişi verdikten sonra süsleri, balonları aldık.
Ve yavaş hareketlerle kapısının önünü hazırladık.
Kapıyı açar açmaz Buummm!..


Çok güzel ve zevkli gecen doğum gününden sonra 2 haftamı hep evde geçirdim.
Neler mi yaptım?
Hiç bir şey!

Normalde 8'de kalkan biri olarak tüm hafta boyunca 11-12 kalktım.
Durum böyle olunca da doğru dürüst hiç bir iş yapmadan akşam oldu.
Evle ilgilensem kendim hiç bir şey yapamıyorum.
Kendimle ilgilensem ev kalıyor filan.

Fotoğraflara bakınca hep yemişim onu anladım :D
 Fondü Aşkım :)
Artık güzel bir fondü seti almam şart

Biraz dikkat adı altında kuru meyveler.

Tembel bir günün ardından tembel menüsü.
Ramen!

Lezzetinden çatlamış Poğaçalarıma değineyim.
Ekmek makinesinde yoğurup mayalıyorum.
Sonra mis gibi mayalanmış hamurum ile aşk yaşıya yaşıya poğaçalarımı fırına atıyorum

Tembellik işte :) Daha ne olsun.
Bu ara toplam okuduğum sayfa sayısı 100ü geçmez sanırım.
Maksat kitap okurken atıştırmak ;)



2 yorum:

  1. boşveeer yediklerin güzel iştee.
    :)
    hayat güzel işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat güzel :) Ve kıymet biliyoruz...

      Dediğin gibi bunlar güzel ;)

      Sil