17 Haziran 2013 Pazartesi

John Verdon Voll.2

Uzun zaman oldu kitap postu yapmayalı değil mi?
Aslında bu dönemde okudum çeşitli kitaplar ama bir türlü kitapla ilgili post yazamadım.


Geri dönüşü bir serinin ikinci kitabı ile yapayım dedim.

John Verdon'n ilk kitabı beni nasıl çarpmıştı Aklından Bir Sayı Tut adlı postumda.
İkinci kitap ilk kitaba göre biraz daha yavaş ilerledi bana göre.
Ama  yinede sürpriz bir final yaptı John Verdon

Bazı konuları biraz fazlaca sayfaya dökünce pek hoşlanmadım gibi.
Dediğim gibi ilk kitapta yaptığımı yaptım.
Katili bulmak için dört gözle okudum.

İlk kitapta tahmin edememiştim.
Bunda biraz anladım sandım ama yine olmamış.
Ben yine katilin kim olduğunu okuyunca şaşırdım. 
:)

Tavsiye ederim yazarın iki kitabını da.

Aynı yazarın Şeytanı Uyandırma adlı kitabını da aldım.
Okunacaklar sırasında bekliyor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder