2 Temmuz 2013 Salı

Kocaman Bir Merhaba!..

Ve sanırım bunalıma girdim... İnsanlardan... Yaptıklarından... Yapacaklarından...
İnsanın suratına tükürürcesine kasten yaptıklarından...

Sonra karşına geçip özür üzerine özürler... Hediyeler... Sürprizler...
Sıkıldım... Tüm bunlardan...

Affetmen gerekiyormuş gibi davranan diğer insanlardan...
Ve hatalarının farkında oldukları için yollarını çeviren yüzüne bile bakmaya utanan diğer ezik insanlardan...

Hey adamım seni sorunun NE?..
Bir silkelen kendine gel. Ve adam ol :D

Bazı edebi yerinde olmayan, kıskanç, ezik insanlar yüzünden bloguma ara vermek zorunda bırakıldığım için sizden kıymetli değerli okuyucularımdan özürü bir borç bilerek önünüzde saygıyla eğiliyorum....

Malumunuz böyle durumları pek takmam ;)
Lafımı koyar yoluma devam ederim.......

İşte bu onlardan biri. Biraz dinlendim. Bolca fotoğraf çektim. Gezdim, gördüm ve şükür mutlu oldum.



Artık daha sıkı yazılar, daha profesyonel fotoğraflarımla tam gaz buralardayım...


Kim ne derse desin,
Ne yaparsa, ne yazarsa yazsın...


Evet ben hayat dolu, Enerjik, Girişken, Hareketli, İnsan seven, Hep mutlu ve Fazla fedakar bir insanım.

İyi veya Kötü tüm bu huylarımla gurur duyuyorum.
Ve bir kez daha olsa tüm dostlarımın yardımına koşar, Oradan kalkıp oraya yetişir, Ve seni umursamam.

:) 
Ve son olarak eklerim ki...
KOCAMAN BİR MERHABA!..




1 yorum:

  1. HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN
    TAKMA KAFANA TOKADAN BAŞKA BİR ŞEY DİYE BOŞA DEMİYORLAR ARKADAŞIM
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil