9 Temmuz 2013 Salı

Hafta sonu kaçamağı

İlk önce Hayırlı Ramazanlar hepinize!
Sabahtan post yazmaya niyetlendim bugün işler güçler  koşturmalar dinlenmeler derken akşamı buldum. Biraz daha beklersem akşam koşturması yemek sonrası halsizlik derken hiç yazamayacağım.

'Bu yıl tatile gitmeyelim' diye dirensem de sözümü pek dinletemedim.
Tatil planları günü birlik haftalık ve 15 günlük olarak tamamlandı.
Ehh ne yaparsınız bana da keyfini çıkarmak, valiz hazırlamak ve gezmek kaldı.

Bende erzak olmadan o yol geçmez arkadaş.
İlle atıştıracağım :)
Genel olarak kendim hazırlardım ama bu sefer biraz vakitsizlik biraz isteksizlik birleşince sıkı bir fırın yolu tutuldu.

 Sırt çantası, Fotoğraf makineleri, Bilgisayarlar, plaj hasırları derken bagaj tıklım tıklım doldu.

Ve ver elini Edirne-Enez

Edirne ilinin bir ilçesi olan Enez 30 km uzunluğunda bir sahile sahip.
İnce kum üzerine ara ara serpiştirilmiş minik plajlara sahip bu güzel ilçe sakinliği ve dubleks evlerden oluşan çeşitli siteleri ile kalbinizi çalıyor.


İşte sitelerden bir kaç örnekler sizlere ;)








İşte buda bizim kiraladığımız evimiz...

Ve arabamız.




İlk gün yerleşme kahvaltısı yada kahvaltı adı altında atıştırma.
Civarda kiraladığınız tüm evlerde mutfak gereçleri, Çarşaf havlu ve benzeri tüm kullanılacak eşyalar mevcut.
Çamaşır makinesinden ütüye kadar herşey düşünülmüş.
Otel, pansiyon mevcut ama isterseniz bizim gibi apartlarda kalabilirsiniz ;)


İlk önce Deniz, Güneş, Kum sevgimizi yaşamaya sahile gittik.






Sonra alışveriş ve dinlenme ;)



Birde araya biraz eğlence :))
İçimizdeki çocuğa!..


Bu bir İnstagram fotoğrafıdır. Diğerleri için Pembeli Deniz










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder