1 Aralık 2013 Pazar

DIY... Bir takım işler!

Pek sevgili dostlar...
Pek boş durmayan biri olarak devamlı didinme sonucu ortaya ilginç tasarımlar çıkıyor.
Bir şey izlerken bir şeyler yemek yerine bir şeylerle uğraşmak daha hoşuma gittiği için elimde hep bir el işi olur.

Kendime diye başlar görüp beğenenlere hediye eder yada sipariş üzerine çalışırım kimi zaman.
Paylaşmak istediğim bir çok uğraşım var.
O yüzden bir yandan hızla girişeyim istedim.


İşte ilk vukuatım ;)
Ahşap boyadığım bir ara bu çerçeveleri boyamıştım holüm için.
İçinde ise kendi çektiğim fotoğrafları sergilemiştim.
Görmüş olduğunuz gibi fotoğrafçıya yanlış ölçü verince fotoğraflarım küçük kaldı.
Neyse efendim yılmadım.
Astım yine de hol boyunca sıra sıra
:)


Ama gel zaman git zaman sıkıldım.
Hadi bir değişiklik olsun dedim.
Ve simlerinden bıktığım çiçeği atmak için bir kenara ayırmadan önce yoldum bir kaç farklı çiçeğini
:p


Ve sonuç;
Çiçekler atılmadan önce değerlendi.
Tablo mis gibi oldu ;)


Hazır el atmışken indirdim diğer tabloları.
O zaman ki zevkime göre yaptığım çerçevelerin hepsini değiştirdim.


Peçetelerden kesip dizilmiş olan kalpleri
kurdelalar ile zenginleştirdim.
Biraz da taş ekledim.
Abartılı, kabartılı bir şeyler yaptım.


Yıllar önce (8 yıl) bir kınada mumları tutmak için biz konuklara verilen bu küçük tüllü bardakları
o zamandan bu zamana saklıyordum.
Belki bir işime yarar diye :)
Sakladım yaradı.....


Yapraklı olarak hazırladığım çerçevemin içindeki fotoğraf ile uyumunu sevmiştim o zamanlar.
Dedim yaa değişiklik iyidir.
Onu da değiştirdim.


Hoooop...
Bir abartılı çerçevem daha oldu.
Tam istediğim gibi uzun ve büyük holümde kaybolmuyorlar artık.
İki çerçeve daha var bu gruba ait.
Onları henüz yapmadım.
Farklı bir fikir gelmesini bekliyorum
:)


Göze batıyorlar, tepki alıyorlar.
Hadi bir müddet böyle dursunlar.
Ama sırada ki önemli ilk iş içindeki fotoğrafları da değiştirmek olacak.
Madem yaptık bir değişiklik tam olsun değil mi?
:)


Pazar menüsü hazır.
Bugün yaramazlık yapıp ketçap, mayonez ikilisi aldık aramıza.
Ama köfteleri seramik tavada 0 yağ ile pişirdim.
Battı balık turşu da geldi mi sofraya!

Ehh hadi maden sofra beklemesin ben hızla yol alayım
;)

Sevgiler saygılar efendim... Her nerede ne yapıyor ve hangi duygular ile yaşıyorsanız!













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder