4 Aralık 2013 Çarşamba

Yaşasın Kış Modu!


Bulutlu, yağmurlu, kar soğuğunun esir aldığı bir İstanbul gününden
Merhaba!


Anne adayı olmanın en güzel yanı istediğini yiyebiliyor olman :)
Hele birde 4. ayını bitiren birisi olup sadece 1 kilo almışsanız iş daha da zevkli.
Bu açıklamayı neden mi yaptım?

İşte buyurun...
Bugünkü kahvaltım :p
Özgürlük güzeldir değil mi!



Tabi ki sağlığıma ve yediklerime dikkat ediyorum.
İşte sağlığımın kanıtı :)



Hava soğuk ve bulutlu ama eğer huzurlu bir insansanız yapacak bir şeyleriniz muhakkak vardır.
Yalnız olmayı sevmiyorsanız arkadaşlarınızı evinize toplayıp bulutlu havayı kahve muhabbetine döndürebilirsiniz mesela.
Ya da benim gibi kendinize bir keyif köşesi hazırlayıp ortaya yeni işler çıkarabilirsiniz!

Sabah gelen sütçüm ile yoğurdumu mayaladım.
Ve taze sütle tarçınlı, cevizli, hindistan cevizli bir kek çırptım.
Bu seneki favorim 'Doğadan Beyaz Çay' ımı da kaptım.
Pc'me de romantik komedi filmi ayarladım.



Örgülerimide kaptım mı tamamdır benim işim.
Kapalı havamı değerlendirdim gitti
:)

Şu şişlerin rengi bile insanı aşka getirmez mi?
Getirir elbet :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder