7 Ocak 2014 Salı

Parti zamanı!


Merhaba blog dostlarım!
Malumunuz bebekli hayat biraz ağrılı, sancılı, yorucu :)
Daha gelmeden böyleyse gelince ne olacak hiç bilmiyorum!
Bulantılar, İstifralar geçti dememe kalmadan başından beri benimle olan bel ağrım gittikçe şiddetlendi.
Ama son 16 hafta :)

Dayan deli gönlüm!
Bebek dünyaya gelince herşey çok daha uykusuz, yorucu ve şaşırtıcı olacak
;)


Neyse efendim gelelim postun asıl konusuna.
Yukarıda görmüş olduğunuz diş buğdayı partisi Kayra bebeğe ait 
;)
Hiç tanımadığınız annelerin minik paşalarına, prenseslerine 
parti hazırlığı yapmanın tadı tarif edilemez.

Bebeğinin dişi ilk patladığı an anneler için ne kadar önemli, özel ve güzel bir gündür değil mi?
Ve ben her önemli günün kutlanması gerektiğini düşünen biri olarak bu diş olayının da abartılması, şaşalı bir şekilde kutlanması taraftarıyım ;)


İşte bu güzel partinin hazırlıklarını yaparken de bu heyecanlı duyguları sonuna kadar yaşadım.
Sonrasında ise kargoya yetiştirmiş olmanın verdiği rahatlıkla parti fotoğraflarının elime ulaşmasını bekledim.

Annemizde beni kırmadı sağ olsun.
Her ayrıntının tek tek fotoğrafını çekip bana gönderdi ;)


Annemizin ellerinden çıkmış lezzetli Kayra bebeğin diş pastası.


Kekler, kurabiyeler.


Minik hediyelikler.


Ve işte gecenin adamı Kayra bebek ve onun güzel annesi.


İnsanların güzel anılarında isminin geçmesi mutluluk verici ve
bu mutlu verici anların devamı için ben önümüzdeki partinin son hazırlıklarına döneyim
;)

Merak etmeyin önümde bir partinin bitmek üzere olan hazırlığı ve sizlerle paylaşmak istediğim iki parti daha var.

:)
Beni takip edin









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder