26 Mart 2014 Çarşamba

Bir DIY projesi!..


Esintili, yağmurlu İstanbul gününde tatlı bir akşam üstü...
Hepinize kocaman bir MERHABA!

Yattığım yerden yapabildiğim şeyler oldukça sınırlı.
Boş durmak ve pc başında uzun saatler geçirmek pek bana göre değil ama elimden bir şey gelmiyor.
Bu sürede bende blog blog geziyorum.


Geçen haftaya girmeden evin eksiklerini tamamlamak adına bir liste yapmıştım.
Bebek gelmeden bitirmek lazım değil mi?
:)

Ahşap askıları boyamayı çok seviyorum. 
Hem böylece dolabımda renklilik oluyor.

İşte yaptığım listemin ilk projesi.


Kendim kullanacağım için çok özenmedim.
Hediye götüreceksem daha ilginç desenler kullanmayı seviyorum.


Öndeki iki askı banyodaki bornozlarım için.
Arkadaki ise kırmızı elbise için :)

Böylece her kıyafetimin kendine özel askısı olmuş oluyor
:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder