20 Mart 2014 Perşembe

EL emeği göz nuru hazırlığı!


Merhabalar sevgili blog arkadaşlarım.
Güneşli bir günde evde yatma pozisyonundayım :(
Maalesef.


Erken doğumu önlemek için bu fedakarlığı yapmak zorundayım.
Malumunuz güneşli bir günde yapmayı en çok sevdiğim şeylrerin biri park bankında uzun bir arkadaş sohbeti, Tuhafiye gezmek, uzun yürüyüşlerdir.
Ama şuan bunlardan biraz feragat ettim.
Birde oturamadığımı düşünürsem elimde boş :(
Benim gibi biri üretemediği zaman çok mutsuz oluyor bilenler bilir!


Bu geçen hafta bitirip yıkama ütüleme işinden sonra dolabımıza kaldırdığım yedek bez veya kıyafet torbamız :)
Aslında nevresim torbası olan bu çuvalı saklıyordum belki bir işe yarar diye şimdi üzerine at işleyip kızıma hazırladım.


Portakallar mı? 
:D 
Onlar çekim esnasında atıştırmak için :P
Mide boş kalmasın değil mi? 


İnternetten indirdiğim şablondan yaptım.
renklerini kendim ayarladım :)


Yapmak isteyenlere şablonu gönderebilirim!
:) 
Sevgiyle, huzurla kalın. 








2 yorum: