16 Ekim 2014 Perşembe

Balkon ve sefası ♥


Merhaba :) Huzurlu geceler.

Yaz başı balkonumu yeniden dekore ettim.
Balkonda oturmaktan, kitap okumaktan, dostlarımı orada ağırlamaktan, gece sohbetleri yapıp nargile içmekten keyif alan biri olarak daha fazla sandalye tepesinde tünemeye dayanamadım.

Evimde 2 adet balkonum var.
Birisi kısa ve geniş diğeri uzun ve dar.
Biz mutfak ve salon kapısı bulunan uzun ve dar balkonu kullanmayı tercih ediyoruz.
Diğer balkon hem camekansız hemde yatak odasında olduğu için girip çıkmaya uygun değil.

Yeni dekor öncesi son akşam yemeğimiz ise İtalyan'ların baş tacı Türk mutfağının ise geçiştirme yemeği Spagetti.

Artık beni iyi tanıdığınız için mutfağa pek girmeyen girince de hafif yemekler sağlıklı besinler tercih eden biri olduğumu biliyorsunuz.
(Bu aralar deli gibi yeni tarifler deniyorum o ayrı tabi)
:D



Bir akşam üstü klasiği olarak bende spagetti tercih edip yine pratik yemek yapma ünümü zedelemedim.
:D




Evde bulunan kırmızı, yeşil biberleri wok tavasında az yağ ile soteleyip ocaktan indirmeye yakın bir kaç parça sucuk ile tatlandırdım.

Kendi yaptığım vişne suyumla çok güzel gitti.
Ortaya da kavun.
Eh daha ne olsun....


Sevgiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder