26 Ocak 2015 Pazartesi

Böğürtlen Kışı-Sarah Jıo



Nihayet sonunda meşhurrrr böğürtlen kışı kitabını okuyabildim.
Aslında çok oldu alalı kitabı ama bir türlü almamıştım elime. 
Baktım herkes 1-2 gecede bitirdim diyor hadi o zaman dedim kendime.
Sessiz Fırtına kitabımı bitirince aldım elime evet iki uykusuz gecede bitirdim.
Tam bebeğimin grip dönemine geldi. Uykusuz geçen geceyi değerlendirmek için çok güzel gitti.


3 oğlan annesi sevgili Sarah Jio (kendi instagram hesabı) ve hayal dünyasını kaleme aldığı bu güzel tatlı roman için aslında ben pek tatlı fikirler paylaşamayacağım :)
Kusura bakmayın artık.
Eğer benim gibi halaa okumamış olan güzel okuyucularıma varsa söylemek isterim ki;
biraz fazla roman roman havasında.
Şimdi 'Roman roman' havası ne demeyin :) Yani eğer kitap okumaya yeni başlayanlardansanız.
Gayet akıcı, sürükleyici ve hafif bir dil ile yazılmış biraz sade bir kitap.


Ben ilk sayfadan itibaren kitaba pek ısınamadım.
Benim için fazla tesadüfi bir kitaptı hani ne bileyim fazla 'roman roman'dı
:D

Daha ilk andan itibaren tesadüfler başlıyor.
Mesela yıllar sonra aynı dükkandan kahve içen kadın,
aynı ailenin bilmem kaç yıl geçmişi,
aynı ustanın sanat eserleri,
aynı otelin lobisi, 
aynı kadın ama farklı hikaye gibi gibi...


Bunun yanı sıra bireyler çok sıkı bir şekilde bağlanıyor birbirlerine.
Hikayeler hiç ummadığınız bir anda birleşiyor.
Sarah Jio'nun kalemi birden alıyor sizi içine.
O yumuşak, narin hikaye sarıyor sizi...


Tam bir türk dizi kıvamında bir kitap ve türk dizi hayranı bir avuç okuyucu.
O kadar çok tesadüf var ki kitapta bir müddet sonra kopup sadece okuyorsunuz.

Sonunu merak ettiğim için büyük bir sabırla okudum bu tatlı, yumuşak, sevimli kitabı.
Eğer bol kitap okuyan biri iseniz ve tarz belirlemeden her çeşit kitabı okuyorsanız bence bir göz atabilirsiniz. Özellikle yeni okumaya başlayanlar ve kitap okuma alışkanlığı edinmek isteyenler içinde güzel ve hafif bir kitap.

Tabi ki yazarın diğer kitapları da alınıp okunacak 
Hemen olmasa da ara ara yapılacak :) Çünkü okumak bir kültürdür.
Çünkü okumak sevgi ve saygının ciltleşmiş halidir.
Çünkü okumak huzurdur ve okuyan her zaman mutludur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder