6 Ocak 2015 Salı

Muhabbet Çayı!


Merhaba blog dostları!
2015 nasıl geldi sizlere?
Ben 2014'de yapamadığım ama 2015'de hayata geçireceğim bir sürü proje ile döndüm 
:)

Mesela bu yıl bol bol kitap okuyup, El işi yapacağım.
Yeni yeni filmler izleyip, bol bol post yazacağım 
:) 
Hadi bakalım bol şans hepimize, bol vakit, bol enerji...



Bir Dost meclisinin çok şık masasını paylaşayım istedim.
Bernardo nun en sevdiğim takımlarında biriyle karşılandım.
Yani sadece sevmekle kalmadım birde o takımla tattım yiyeceklerimi.

Ben yalnızken bile kendi için özenli masa hazırlayanlardanım :)
O yüzden çok severim özenle hazırlanmış her bir şeyi.


Sağ olsun ev sahibi Ayşe'ciğimiz çok özenmişti.
Çikolatasından, kuruyemişine, Kurabiyesinden, Böreğine kısacık günü upuzun bir çay saatine dönüştürmüştü.


Güzel sohbetler edip huzurlu vakit geçirdik :)
Böyle güzel fotoğraflar kaldı elimizde
:)



2 yorum:

  1. NE TESADÜF
    HEDEFLERİMİZDE ZEVKLERİMİZDE UYUYOR
    İNŞALLAH İKİMİZDE HEDEFLERİMİZDE BAŞARILI OLURUZ
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi inşallah :)

      O zaman bol bol post yazıp bol bol post okuyalım :)

      Size de hayırlı günler bol üretimler diyeyim o zaman

      Sil