2 Haziran 2015 Salı

Elif Şafak Ve İskender


Yeniden Elif Şafak okuyorum. Aşk, Mahrem ve İskender :)
Benim için Elif Şafak yolculuğu burada son buldu. 
Sanırım Şafak benim yazarım değil.
Aşk kitabında çok yumuşak duygular yaşamış ve o kitabını çok sevmiştim.
Mahrem ve İskender kitaplarını ise aynı duygular içinde okudum.


İkisininde konuları iyiydi sadece son kısımlarında heyecanlanıp hızla bitirdim. Onun dışında başladığım kitabı bitirmek adına devam ettim. Ama yine İskender Mahrem kitabına göre biraz daha merak uyandırıcıydı.

Kitabın sonu için güzel şeyler yazabilirim.
Yavaş yavaş ilerleyen hikaye son 20-30 sayfada birden hızlandı. Pat pat sürprizler çıktı ve şaşkınlık içinde pat diye bitti.

Ama Elif Şafak'ın kaleminde var bu. Yaymak yaymak yaymak. Sonra artık bitmesine gerektiğine karar verip hızlı hızlı bir final yapıp bitirmek.

Biraz Sezon başında bol reklamlı başlayan dizinin reytingler yüzünden birden final yapması gibi.

İşte 3 Elif Şafak kitabı okudum ve benim yazarım olmadığına karar verdim.
Ben yeni kitaplarla yeni yazarlarla kahve molası vermeye devam edeceğim. 

Belki bir gün yine bir Elif Şafak kitabı okur yazarım.
Kim Bilir?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder