23 Ağustos 2013 Cuma

Geleneksel İftar Masası! :))

Ramazandan bir  İftar masası :)
Gelen davetlilerim bir merak beklediği için dur bir paylaşayım dedim :)

Biraz kalabalık bir gruptuk her yıl gelenekselleşmiş bir yemektir bu.
Ramazanın başından bellidir, hangi gün kime gidileceği.
Eh durum öyle olunca biraz özenilir :))

İşte benim masam...



 Bir İftariyelik tabağı yanına sigara böreği iliştirdim.
Ramazan öncesi arkadaşımla toplanıp toplanıp misafirlerimize sardığımız yaprak sarması.
Yeşil salata ve yoğurtlu mor lahana salatası ile masanın ortasını doldurdum.



Siyah, gri, kırmızı bir masa hazırladım.
Peçeteler itina ile katlandı :)

Ana menümde ise;
Yoğurt aşı
Pirinç pilavı,
Kremalı cipsli tavuk,
Fırın kızartması adı verdiğim hafif lezzet de vardı.
Fırında yaptığınız halde tadanların kızartma sandığı bu sebze harmanı lezzeti 
şiddetle tavsiye ediyorum.
Sadece üzerine gezdirdiğiniz yağla pişmesine rağmen
kızartma isteğimizi tatmin edecek kadar lezzetli oluyor
:)

Rum tatlısı ve Ekler yaptım tatlı olarak.
Koşturma anında yemeklerimin fotosunu çekememiş olsam da tatlılarımın tarifini en kısa zamanda yazacağım sizlere :))

Sevgiyle...



1 yorum: