14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ne giydim!

 Pek sevgili blog dostlarım.
Neşeniz keyfiniz yerindedir umarım ;)
Geçmiş bayramınızı da kutlarım. 

Ramazandı bayramdı derken çok ihmal ettim buraları çoook!
Takip ettiğim bloglarımı hep okudum ama sıkı bir yorumcu olarak yazamadım ne yazık ki

Neyse ama artık buradayım :)
Tam gaz devam hayata :)

Bu sefer bir ne giydim postu yaptım nacizane.
Çünkü bayram elbisem kendi üretimim :P
Bayramın ilk günü...

Takipçilerim Gelincik aşkımı bilir...
Gelincikli bu kumaşı görünce aşık oldum ve hemen bir kaç metre aldım.
Görmüş olduğunuz gibi pratik çok uğraştırmayan sıfır kol beli büzgülü bir elbise :)
Asıl sorunu arife günü kol ve yaka kenarını kıvırırken makinemin iğnesinin kırılması.
:D
Koştur koştur her zaman zevkle gittiğim terzide aldım soluğu.
Şükür ki yetiştirdi gecede gidip aldım.

Normalde hiç giymem ve dolabımda bulundurmam ama bu yıl bir sandalet, bir babet aşkı sardı ki beni sormayın gitsin :)
Buna da ben aşık oldum ayakkabı dolabım söylendi durdu.
'Daha nereme sığdırayım bunca ayakkabıyı' dedi ama tınmadım.

Üzerime dantel küçük bir bolero aldığım için takıda çok abartmadım sadece küpe kullandım.
20 yaşına kadar hep siyah giyen biri olarak bu yıl birde renk takıntım eklendi dolabıma 

Bayramın ikinci günü ise dolabımda bulunan lacivert elbisemi giyindim.
Yine aynı beyaz kemeri kullandım.
Biraz takı ve papatyalı bir fular.
Oda hareket amacı ile.

Yine topuk :)
Olmazsa olmazım...
Sarı düğmelere uygun saat ve leopar başı bulunan küpelerim


Bayramlar değişmiyor aslında.
Büyüdükçe hevesimiz geçiyor.
Yine bayram gibi gelmedi bana.
Giyinip süslenip bir kaç büyüğün elini öptük sadece
:)


Ramazanım ve Bayramım çok iyi geçmedi.
Hatta şu günlerim bile...

Ama artık kendim olmayı seçiyorum.
Umursamıyorum, takmıyorum.
Hayatım, evim, işim, eşim, arkadaşlarım ve ben.
:))

"Neden diğer insanlarla aynı fikirde olmak zorundayım ki!
Pembe Deniz"









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder