3 Şubat 2015 Salı

Anne Evi- Arkadaş hasreti- İstanbul gezmesi!..

Huzurlu günler ey ahali :)
Karşıdan bakınca obur gözükmesem de aslında yemeyi çok severim hele de tatlı olan şeyleri...
Mesela bugün...
Mis gibi yumuşacık hava var ve ben 2 gece 3 gündür uykusuz olunca havayı değerlendirdim.
Kızımın diş durumu çok fena vurdu sağ olsun. Bol ateşli geldi
:(
Yani sabaha kadar başında bekliyorum ve ateşten ciddi ciddi çok korkuyorum.
Ama dedim yaa yüyürken atıştırmak tam benim gibi zayıf olup ruhu abur olanların işi.
Bir taraftan yer bir taraftan yürürüm 
:D

Bu hafta perşembe günü kızımla anneannemize gittik.
Bir gece kaldık biraz İstanbul gezdik.
İnsan Beylikdüzü'nde yaşayınca İstanbul'a inmek mesele oluyor.


Fotoğraf çekeceğim diye kızı madara ettiğim doğrudur :)


Cok guzel bir masanin basinda 5 yil sonra toplandik bugun lezzetlerin.gorunen kismi fotograf birde gorunmeyenler vardi. Aksamin bu saati oldu muhabbet hala devam ediyor 5 yil sonra bebelerle bulusuyoruz artik yani metrekareye bir bebe dusuyor dusunun artik


Aynı gecenin devamı başka bir evde Sipariş yetiştirmeye çalışan arkadaşlarıma yardım amaçlı bebeyle daldım işlerine :) İşte ne kadar yardım denirse o kadar oldu benim minik cadıyla
:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder