9 Şubat 2015 Pazartesi

Sandra Brown'la tanıştım sonunda :)


Sandra Brown uzun zamandır okumak istediğim yazarlardandı.
Arkadaş kitaplığında görünce hemen alıp okumak istedim. İnternette bir çok kitabını gördüğüm Sandra Brown'la sonunda tanıştım. Ama :) ama sanırım seçmiş olduğum kitaptan kaynaklı pek ısınamadım.
Sadece bir kitap okuyarak yazar hakkında bilgi sahibi olmak çok zor tabi ki!..
Çünkü kalem genelde aynı havayı verse bile kitap konu ve karakterler olarak daha farklı bir hava katıyor insana.

O yüzden bir kaç Sandra Brown daha denemem lazım.
Onun dışında kitaplardan ne beklediğiniz de önemli tabi ki...


Benim için biraz sade ve durgun bir hikayeydi.
Bu durum karakterlere ısınmamı engelledi.

Ama tabi bu Sandra Brown'un en çok satanlar listesinde bir numarada olmasını değiştirmiyor.
Kadın liste başı :) ona lafımız yok. Her liste başı yazara gözümüz kapalı güvenmemiz gerekiyor gibi bir izlenim olsa da bir kaç bestseller yazar dışında pek ısınamadığım doğrudur.


 Kapağını da pek sevemedim sanırım :)
Yazarın bu kitabı en muhteşem romanı olarak adlandırılmış. Yarınlar için ise Romantizmin doruk noktası diye geçiyor 
:D
Belki de ben romantizimden anlamıyorumdur kim bilir!..
Yada fazla roman okumaktan kaynaklanıyordur.
Bir müddet sonra sadeleşiyor hikayeler 
:)


Siz okudunuz mu Yarınlar için kitabını?
Yada başka Sandra Brown kitapları ile tanıştınız mı?
Hadi yazın bana listeme atayım :)








2 yorum:

  1. Sandra Brown benim ısınamadığım yazarlardan biri, ama seveni de var tabi bilemedim ki::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)

      Bende yazdıktan sonra baktım ki tüm bloggerlar pek bi seviyor kendimden şüphe ettim :)
      Ama bu sefer olmadı artık başka kitaplarına göz atıcam :) bakalım nasıl ilerliyecek Sandra'ya ilgim...

      Sil