12 Şubat 2015 Perşembe

Kar varsa eğer :)

Soğuk havalar, Yağmurlar derken İstanbul' kar altında
:)
Mutluyuz huzurluyuz...
Evde geçirdiğimiz zamanı değerlendiriyoruz, pek güzel oluyor.
Bol bol okuyor, Üretiyor, Yapıyorum.

(Bizim otopark sizlere ömür)
:D

Dün Kek ve börek yaptım :) Öyle prensesin uyuduğu bir zamanda.
Bugünde poğaça yaptım peynirli ıspanaklı.
Ispanak yemeği yapınca köklerindeki minik yaprakları doğrayıp öylesine kavurmuştum bir şekilde değerlendiririm nasıl olsa diye.
Baktım buzlukta bir kaç adet milföy var hemen beyaz peynirle karıştırıp akşam için börek yaptım.
Eeee azıcık börek için koca fırını yakmaya gönlüm el vermeyince birde kek çırptım hemen.


Bugünde poğaçalar fırındayken böyle bir keyif fotoğrafı paylaştım sosyal  medyada
:)
Halit Hüseyni-Khaled Hosseini kitapları Uçurtma avcısı ve Bin Muhteşem Güneş kitaplarını aldım arkadaşımın kitaplığından. Uzun zamandır almak ve okumak istediğim kitaplardı. 
D&R'a her gidişimde bakıyordum. Arkadaşımda görünce hemen aldım. 
Umarım anlatılanlar kadar "Etkileyici"dir.


İşte akşam üzeri fırından çıkan poğaçalarım ve biraz önceki çay keyfi tepsimiz.

Huzurlu geceler, uykuya tüm bebeler, sakinliğe tüm anneler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder