14 Kasım 2014 Cuma

Hafta Sonuna 1 kala! ;)


Hafta sonuna saatler kala mutlu bir 
Merhaba!

Haftanın son günü bende bir telaş oluyor.
Herşeyi hafta sonuna sığdırmaya, yapmak istediğim işlerimi, hobilerimi listelemeye,
gidilecek yerlere vakit ayırmaya çalışmaktan yoruluyorum bazen.

Pazartesi olunca Ohh bu hafta sonu dolu dolu geçti demem lazım.
Yoksa üzülürüm, kırılırım.
Bak yine yetişmedi diye söylenir dururum.

Bu ayı misafir ayı ilan ettim demiştim bir önceki postta.
Bundan sonraki 15 günüde kendime ayırmayı düşünüyorum.
İnşallah başarılı olurum :)



Şimdi geleyim ilk fotoğrafa evdeki meyveleri değerlendirme amacıyla bir kek çırptım.
Elma, kırmızı erik gibi meyveleri dilimleyip borcamın dibine sıraladım üstüne karışımı döküp fırına verdim.
Pek bir lezzetli oldu
:)
Tavsiye ederim.



Birde bu ay pek bir yedim.
Canım ne isterse yaptım.
Ama artık dur dedim 3 kilo fazlam var vermeye niyet ettim sonra 36 beden halime geri dönmüş olucağım.
Bir kaç parça yeni giyiside alırım o zaman dimi?
:)
Kendime yaptığım krep'ime şirinem arkadaşlık ediyor...



Bu da bir film tepsisi.
Daha doğrusu tepsi hazır bir şekilde bir filmin seçilmesini bekliyor
:( 



Bir başka film tepsisi daha ama bu sefer film belli
:)
Film postları da sırada merak etmeyin.
Dedim ya bu ayın kalan günlerini kendime hobilerime yapılacak listemi eksiltmeye ayırdım diye.
Hah işte bol bol post gelecek :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder