17 Kasım 2014 Pazartesi

Pembe'de Bu hafta ;)


Cümleten huzurlu haftalar!
Pembe anne, Pembe kız olarak hafta hafta neler yapmışız,
sıcak sıcak instagramda yayımladığım anlık fotoğrafları bundan sonra her hafta pazartesi blogumda paylaşacağım.

İnstagram kullanmayanlar varsa diye, ufak bir kolaylık niyetine
:)


Biz bugun ana-kiz basbasa pazar gezmesi yaptik. Uzun bi yuruyus sonrasi avmde dinlendik. Bu arada foto diyetten once son cikis verilmesi gereken 3 kilo sonra gelsin 36 beden yeni ciciler. Her seferinde kokusuna aldanip yemeye basladigim ve bak yine bu sacma besinleri yiyorum gordun mu? Bir daha almicam diye kendime soz verdigim yiyecek olan hamburger menu. Yine yedim ve doymadim


Gune kahve ile baslamak, islere baslamadan once kahve icmek, bir yandan is yaparken bir elinde kahve bardagi gezdirmek, isleri bitince yorgunluk kahvesi icmek, okurken icmek, izlerken icmek, gezerken icmek  kahve kahve kahve... Ve final kahvesiz ayilamamak. Bu bunye iyice dengeyi sasirdi


Biz bugun odamizi sicacik yapip bir tarafa kuvetimizi bir tarafa da cekim arka planimizi hazirladik. Ilk once kuculen kiyafetlerimizle son kez fotograflar cekinip sonra kuvette oynadik


Bugunku misafirlerimi de ugurladim Evimin duzeninide oturttuguma gore artik dinlenebilirim. Daha da kalkmam


Hastaneye diye cikip pazara gitmek, pazara girmisken birde avmye ugramak Watsons kartta puan birikmiste hadi bos durmasin dedim


Gune elma ile baslamak bir bardak kahvenin verdigi enerjiden daha fazla enerji versede kahveye hayir diyemeyenlere Gunaydin 


Kasim ayi icin niyetlendigim bu kitaplari ayin sonuna kadar bitirmeye calisicam. 1 ayda 6-8 kitap bitirdigim gunler geride kaldi ama olsun bi gun gelicek eski performansima donucegim Birde fotografta gormus oldugunuz #bunting uzun zamandir yapmak istedigim bir calismaydi. Sevgili @meliketuran 'in profilinde gormus ve pek begenmistim. Evde bekleyen iplerimi hemen degerlendirmek istedim. Tam en yakin cekimi ararken #bunting in aslinda @merys_mom hanimin el emegi oldugunu ogrendim ve hopp hemen bir aksamda yapi verdim Emege saygimdan yakindan paylasmiyorum. Yapmak isteyen arkadaslarimi @merys_mom hanimin profiline gonderiyorum


Pazar bebesi Geyikli tayt modaysa demek ki



Yani işte böyle böyle
:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder