11 Kasım 2014 Salı

Misafir gelmiş hoşgelmiş!


Merhaba pek sevgili blog dostları
Hayırlı, Huzurlu akşamlar hepimize
:)
Ben bu ayı misafir ağırlama ayı olarak ilan ettim ve gerçekleştirdim
;)
Artık bebekle ne kadar yapabilirsem o kadar...



İlk olarak bugünkü masamdan başlamak istiyorum.
Simit, Börek, Makarna salatası, İrmik Pudingi.



Bu da yakın arkadaşımla bir ikindi çayı.
Pratikten bir makarna salatası ve arkadaşımın getirdiği simitler.
Biz sık sık buluşan ve koca bir çanak en çok istediğimiz yiyeceği hazırlayıp oturup deli gibi yiyen iki çılgın arkadaşız :)
Bu masada öyle bir günden işte.



Yine başka bir bebek görmeye gelen grubun masası.
Kısır, Otlu börek, İrmik pudingi, Patates salatası, 
Ve instagram fenomenim 3 malzemeli kurabiye



Bir diğer masam ise doğum günü pastam ile renklendirdiğim arkadaş masam.
3 Kasım günü arakadaşlarım ile buluşup pasta kestim.
Her doğum günümde farklı konseptlerde parti yapardım artık büyüdüm :( 
Benden başka yapanda yok hadi dedim bu yıl böyle kutlayım.
Seneye düşünürüm
:)

Çeşit olarak üst fotoğrafta salataları görüyorsunuz.
Kısır ve Bol yeşillikli Sezar salata.


Yoğurtlu Damat bohçası ve Aşure ikram ettim.


Ve günün önemi :)

Frambuazlı pembe pastam
:D


Ve masayı denetleyen minik prensesim










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder