18 Kasım 2012 Pazar

Acılı bir Aşk!

Bu hafta sonumu uzun zamandır görüşemediğim arkadaş grubuma ayırdım.
Sıkı bir çiğköfte partisi yapmak gerekirdi.

Yapıldı da...


Çiğköfte eşliğinde Jim Carrey abimizin bir filmini izledik.
Bu adamın normal bir filmi yok mu?.. 
Serzenişlerimi bilen arkilerim bu filmini bulup getirmişler.

Çok da iyi yapmışlar.
Çok güzel bir gerilim filmiydi.

Kocaman dişli ve sırıtık suratını unutmama da çok yardımcı oldu.


Filmi tavsiye eder acılı çiğköfteyi fazla abartmadan orta miktarda yemenizi öneririm.

Sevgiyle

8 yorum:

  1. 23 numara,hım, evet, öyledir :)

    YanıtlaSil
  2. bloğuna uğramanın kötü etkilerinden birisi arka fondaki makoranlar
    Nasıl güzel renkler öyle insan yemeye kıyamaz hayran hayran seyreder herhalde:)
    Bir diğer kötü etkisi de çiğ köfteleri görmek
    Şimdi kalk git köfteci ara bul zor iş
    En iyisi ben bloğundan çıkayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam çık ama sonraki posta yine gel olur mu?

      :)
      Sevgiyle

      Sil
  3. benimde beğendiğim Jim Carrey filmlerindendir canım..
    günlerdir çiğ köfteye sarmış durumdayım bak yine canım istedi =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğ köfte görünce akan sular durur bilirim

      Ne yapayım yazmasaydım boğazımdan geçmezdi :(

      Sil
  4. ÇİĞ KÖFTE DEYİNCE AKAN SULAR DURUYOR NEDENSE BENİM ÇİĞ KÖFTE KRİZLERİM HEP GECE 11DEN SONRA BAŞLIYOR
    AMA ŞU RESİMDEKİ MAKARONLARDA BENİ DELİ ETTİ İNANIN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benden de o kadar :)) Gece gelmesi çok kötü :( Bulmak zor.

      Makaron aşk'tır...
      :D

      Sil