14 Kasım 2012 Çarşamba

Mantıları eritmek için Turnuva!

Ve geçen Cuma gününün atraksiyonlarını paylaşmaya geldi sıra.
Format sorunlarını hallettik sayılır.
(Yıl 2013 olmak üzere biz hala formatla uğraşıyoruz Tee Allahımm)

Evet, neyse...
Malumunuz geçen hafta hazır gıdalara yönelmiştik.

Ama bu hafta el emeği olması konusunda bayağı debelendim.
Ve annemin hazırlayıp, dolabıma zulaladığı mantıları konuklarımıza ikram ettim. 


Sonrasında ise uzun zamandır denemek istediğim tarifi Ağlayan Kek yaptım.


Ve siz siz olun benim gibi küçük bir kabın içinde yapmaya çalışmayın.
Üzerine dökülenler fazla gelince her yandan çikolata sosları, kremşanti beyazları fışkırıp durdu.
Sonra aklıma paketlemek geldi ve Streçle  her tarafını sardım sarmaladım.
Böylece sosları zaptetmiş oldum.


Bu arada kuruyemiş kaselerini neden flaşlı çektiğim konusunda hiç bir fikrim yok
:)


Pekala...
Gelmek isteyenleri bekler hepinize Sevgilerimi sunarım









4 yorum:

  1. teşekkürler samimi davet için:)
    merhaba blogunu keyifle izlemeye aldım ,,bana da beklerim umarım gelir ve izleyici olursun

    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim...

      Her zaman beklerim :)

      Gelirim tabi ki! :D

      Sil
  2. ama ama acıktım galıba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıyı görünce değil mi?

      Evet bende postu girerken tekrar "olsa da yesem" dedim :)

      Sil