12 Kasım 2012 Pazartesi

Haftanın ilk güzel günü!

Bugün yayınlamak için aslında cuma turnuvası ile ilgili güzel bir post hazırlamıştım ki,


Notebook'um artık isyanlardan bu akşam format atmayı düşündüğüm için tüm programlarımı ve dosyalarımı düzenledim.

Ve bu düzenleme arasında bir çok dosyamı nereye sıkıştırdım hatırlamıyorum
:)

O yüzden bu sabah Arkadaşım ile yaptığımız kaçamağın fotoğrafını çekip Pazartesi sendromu çekenlere iyi gelsin diye yayınlamaya karar verdim.

Benim gibi Pazartesi gününü sevenlere ise kocaman bir öpücük :)

(İçinizden "Nereden çıktı bu format işi yaa :( Bu fotoğraf ile yüz yüze kalmak zorunda bıraktı bizi..."
Dediğinizi duyar gibiyim)
;-))

Sevgimle...

4 yorum:

  1. ay sabah sabah nası yedin ki bu tatlıyı ağır di mi yaw.
    :)

    format iyidir ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında postu altında yazdığı saatte girmedim 5 gibi filan yazdım size.
      Tatlıyı 1 gibi yedim.

      Ve benim gibi sabah 6'da kalkan biri için saat 1 yemek sonrası atıştırma saati.
      :D

      Hala atamadım yarın akşama kaldı :)

      Sil
  2. Bu formatı siz mi atıyorusnuz ? Eğer öyle ise benim de format atmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır malesef ben format atmaktan hiç anlamam :(

      Bu işleri yapan bir sevgilim var :D

      Sil