5 Kasım 2012 Pazartesi

İlk kez Sürpriz Bir Doğum günü!

3 Kasım günü bir çok sevdiğimden tebrik beklememe rağmen arayan soran çok az oldu.
Sanırım herkes benimle aynı fikirde değil.
Büyüdükçe Doğum günü kutlamaya gerek duymuyorlar.

Neyse!..
Gelelim asıl mevzuya.

Hep sürpriz doğum günü organizasyonları yapan ben olurdum.
İnsanları mutlu etmek en keyif aldığım Duygu.

Ama bu yıl bir ilk'i yaşadım.
Sevgili arkadaşım Zeynep bugün bana Bir sürpriz yaptı.

Yapmamız gereken işleri yapmak için onu çağırmıştım ki elinde kocaman bir pasta ile geldi.



Sonra iki arkadaşım daha ortama adım attı.
Ve Sakin, Dingin bir doğum günü kutladık :)
Biraz sohbet, Bol kahkaha ve bir duman nargile...

Ama Asıl Parti haftaya hala eksikleri tamamlamaya çalışıyorum
:)
  

Yaş oldu 22
Bir yıl daha olgunlaşmam için beni yormakla geçti gitti.

Tam olarak söylemeye alışamasam da aram şimdilik 22 yaşla çok iyi 
:D



12 yorum:

  1. Ama bilmiyordum :( Doğum günün kutlu olsun, hep mutlu, çok mutlu ol..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla, sıhhatle ve huzur-mutluluk yoldaşın olarak daha nice yaşlar kutlarsın inşallah

    daha bunun 30'lu yaşları var:)
    Sonra bir bakmışsın 40 rakamları karşında seni beklemekte
    o zaman çok kolay alışıyorsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. 30-40 daha çok var ama bir yandan yatırımını yapmak lazım :)

      Henüz 22 demeye alışmadım ki :D

      Sil
  3. Sevdiklerin bir ömür mutluluklar,sağlık,neşe,huzur seninle olsun,22.yaşın hayırlı uğurlu olsun:-)))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim birtanem.

      Nice yirmili yaşlarda buluşmak dileğim :)

      Sil
  4. canım benim doğum günün kutlu olsun...
    nice mutlu yıllara inşşalah...
    sevdiklerinle beraber...

    sürplere bende bayılıırm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu cümleler için. Hep beraber İnşallah
      :)

      Sürpriz almak güzelmiş :p

      Sil
  5. 22 mi ah bende dönebilsem 22 ye :))
    Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Henüz garipsesem de sanırım 22 güzel bir yaş.

      Bakıcağız artık ;)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun canım nice nice uzuuunn yıllar geçirmen dileğiyle hep mutlu ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum

      Bu mutlulukla birlikte beraber güzel yıllara :)

      Sil