26 Kasım 2012 Pazartesi

Fuar günlüğü ve D&R çıkarması!

Pekala millet işte buradayım :D
Umarım hafta sonunuz Cupcake tadında geçmiştir.


Cuma günü arkadaşımı ayartıp Fuara götürdüm.
Daha doğrusu arkadaşcığım benimle geldi.
(Kızı da aç bilaç sürükledim ya)

Almak istediğim bir çok kitap vardı ama gönlüm bir türlü fazla istemedi.
Tatmin etmeyen bir şeyler vardı.
Ya fiyatlar ya başka bir şey bilmiyorum.
Benim asıl amacım zaten Canan Tan imzası almaktı.
Aldım da :D


İşte fuar çıkarmaları.
Bu arada Piraye hariç diğerleri 5tl ye aldım.
Çok mutlu ve mesudum :)


Üst fotoğrafta görmüş olduğunuz yığın ise devamlı alışveriş yaptığım Kitapçımdan almış olduklarım.
Henüz hiç birini okumadım.
Seri olduğu için ara vermeden okumak istiyorum.
Bakalım ne zaman beni çekecek.



Hava güzel olmasına rağmen biz iki günde evdeydik.
Elimiz bir türlü kapıya gitmedi.
Sevgili bana soruyor ben sevgiliye;
Çıksak mı? diye.
Ama bir türlü toparlanıp dışarıya adım atamadık.
Hal böyle olunca izlememiz gereken filmlere ağırlık verip.
Oturduk tüm hafta sonu film izledik.


Arşivimde eksiklerim vardı.
İlk fırsatta almaya niyetlenmiştim ki D&R indirim reyonunda görünce bir kaç tanesini aldım.
Aldıklarım en sevdiklerim listesinde ilk sıradalar.


(Daha ayrıntılı görmeniz için)
Fotoğrafta gördüklerinizin hepsini tavsiye ediyorum.
Aman diyim kesin izleyin :)

Yeni film ve kitaplar gelince yapmayı en sevdiğim şey bu!
Led  yanına yığmak.
Güzelde duruyor yani.
:)) 





8 yorum:

  1. :))
    evet cupcake tadında geçti :))

    YanıtlaSil
  2. V for Vendetta'yı başa al, çok çok iyi bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok iyi bir film. Ayrıca benim tek favori filmim :))

      Sil
  3. heeey ne güzel post bayıldım.
    filmler iyi.
    macomber toplamışsın.
    ve vendette geçen gün yazdım.
    v yazının adı.
    hey be ne film.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee okudum yorumladım yaa :) Unuttun mu?

      Macomber topladım bakalım nasıl gelecek bana :)

      Favori ilk ve tek filmim :)

      Sil
  4. Macomber'in bahçemde yeşeren umutlar hariç diğerleri aynı dükkanda geçiyor, (bahçemde yeşeren umutlar ise başka karakterler ve farklı bir hikaye) sımsıcak ve akıcı bir dili var, başladığın gün bitiyor garanti :)
    V for vendetta belki 10 kez izlemişimdir hala da çok severim.
    Bir de P.S I Love You da 2 kez izlediğim ve çok beğendiğim filmlerden biri.
    İyi seyirler ve iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kitapları merak ediyorum gerçekten bir türlü sıra gelmiyor ama :(

      V For Vendetta benim filmim. Ve Hep öyle kalacak :)
      Evdeki izlenmekten bitti yeniledim :)

      P.S I Love You ise en güzellerimden :)

      Sil