4 Kasım 2012 Pazar

Arkadaş gecesi Hasret'i



Pazartesi yeni gitti, Yine geliyor.


Öyle bir koşturma hali içinde kendimi bile zor görüyorum.

Şöyle bir selamlayıp başlıyorum tekrar koşturmaya :(

Ama o işler. Ah o işler. Bir türlü bitmek bilmiyor.

O kadar koşturma, şu kadar yoğunluk bile bizi arkadaş gruplarımızdan ayıramıyor.


Uzun zaman sonra yine bir Cuma turnuva Günü Post'u ile karşınızdayım :)
En son 7 Eylül'de toplanmıştık. Ve anladık ki bu ara bize çok fazla. Özlemişiz ya Hepsini :D


Ve grubun isteği üzerine yemekleri sevgili ısmarladı ;)



Gecenin sonunda evi toplamama sevgili yardım etti.
Öyle olunca bende çöpü çıkardım.


Bol dayanışmalı bir gün oldu yani :)

Sevgiyle...




8 yorum:

  1. Yoğunluk olmadığında da aramaya başlıyorsun.yoğunluk olunca herşeye kıt kanaat ya yetişiyorsun ya yetişemiyorsun.yok mu bunun ayarı ,değil mi ;-))

    YanıtlaSil
  2. Hem arkadaşlarla hasret gider hem yemekler eşinden yardımlar eşinden oh maşallah :)
    Hayat sana güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte arada güzel gününe denk geldiği zaman ;)

      Sil
  3. Ah eski günlerimi hatırladım.Pes turnuvaları ah be ahhhhh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun bize zira her cuma bir odada pes diğer odada nargile tavla oluyor
      Bu turnuvalar haftanın yorgunluğunu alıııpp götürüyor

      :D

      Sil