20 Kasım 2012 Salı

Anne'min Isparta çıkarması!

Annem Isparta'ya kadar gider de bana bir şeyler almaz mı?
Alır tabi ki!


Isparta'dan gelenin elinde gül içeren ürünler olmazsa kapıdan içeri almıyorum.
(Hani yazayım ona göre gelin)
:D

Anne'ci'kim de zulalamış güllü ne varsa.
Bende içinden seçtim.
Gül kremi, Güllü Vücut ve yüz sabunu.

Bugünde ben bir çılgınlık yapıp kendime (Yine ihtiyacım olmamasına rağmen) ayakkabı aldım.
Bakırköy'de gezerken önce herşeye dur dedim.
İhtiyacım olmayan hiç bir şeye elimi uzatmadım.
Taa ki bu ayakkabıyı görene kadar.




Her neyse aldım. Pişman mıyım?
Hayır!
Vicdan azabı çekiyor muyum?
Hayır!

Şimdi mutlu mutlu evin içinde geziniyorum 
:)



11 yorum:

  1. annen boş gelmemiiş...
    hadi gözün aydın canım :))

    ooo ayakkabıların ben burdayım diyor :)))
    almazsan ayıp olurdu :))
    en güzel günlerde giymen dileğiyle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almazsam ayıp olurdu değil mi? Eveet!

      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Evet :) Çok mutlu oldum...

    Çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için :)...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan inşallah hem güllü sabunlarını ve ayakkabılarını:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bulvarın güzel kızı :)

      Sil
  4. ayakkabıların çok güzel güle güle giy canım ama ben annenin getirdiklerine çok özendimmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Özenme kuzu ya. üzülürüm bak şimdi :(

      Bir daha kine sana da getirteyim hatırlatta :(

      Sil
  5. gül lokumu da getirmiştir ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun onu unutmuş?

      :( Üzüldük ama olmuş bir kere :)

      Sil
  6. Isparta'ya kadar zahmet etmeyin. Biz size gönderelim :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-guzellik-kozmetik-vucut-bakim-gulhane-den-gul-yaprakli-kalp-seklinde-sabun-121689121/detay/

    YanıtlaSil
  7. İsterseniz lokumları da biz gönderelim..

    http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004&b=1&list_type=1

    YanıtlaSil