7 Nisan 2012 Cumartesi

Ayva Yiyelim Güzelleşelim!..


Bugun kahvaltı masasını toplarken baktım ki kahvaltıda tatlı hiç birşey yok.
Akşama reçel sipariş vermek için niyetlenirken aklıma dolapta bekleyen ayvalarım geldi. Marmelat yapsam nasıl olur diye düşünmemle ayvaları rendelemem bir oldu.

Başladım iki kilo ayvayı can hıraş rendelemeye. İçine biraz şeker ve istikamet ocak.
Kaynama aşaması benim için çok heyecanlı geçti. (Tabi işin içinde ayvaları rezil etmekte var :)
Kaynarken şekeri tekrar tekrar kontürol ettim ve gerektikçe ekledim. Ve olmazsa olmaz karanfil.

Üstü kapalı şekilde balkonda beklettikten sonra ertesi gün kahvaltı masasında yerini aldı.


Yorumlar mı? Bomba!
Hazır marmelat nasıl bu kadar güzel olur diye şaşıran arkadaşlara fısıldadım. "Hazır değil. Ben yaptım" diye...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder