22 Nisan 2012 Pazar

Geri dönmek çok mu zor?

Kahve bardağın yarı dolu halde hala çalışma masanın kenarında duruyor.
Kaldırmadım!
Öylece dursun bana seni hatırlatıyor...

Eşofmanların yatak odasının berjerinde, aynı senin acele ile attığın şekilde.
Kaldırmadım!
Öylece dursun bana kokunu hatırlatıyor...

Diş fırçan benim serzenişlerime inat bıraktığın lavabo kenarında.
Kaldırmadım!
Öylece dursun bana gülüşünü hatırlatıyor...

Giderken yine parfüm şişenin kapağını açık bırakmışsın.
Kapatmadım. Kızmadım da!
Öylece bıraktım,kokusu tüm odamda...
Nasıl olsa yenisini alırsın.


Bilmiyorum ne yapmalı?
Mesela saat koleksiyonunu sana göndermeli miyim?
Ya bana aldıklarını?
Özellikle getirttiğin meksika baharatlarını?

Bir paket yapıp sana göndermeli miyim?

Yada yeni evine kendim mi getirmeliyim!
Belki son bir kez yüzünü görsem affedebilirim.
Ya da evden kovduğum için Özür dileyebilirim.


Ben mi?
Ben hala sen giderken oturduğum köşenin ucundayım.
Sen giderken elimde bardağım,
Gözümde yaşım.

Ben hala ağlamaklıyım.
Sana git dediğim için.
Ve ben hala pişmanım gitmene izin verdiğim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder