20 Nisan 2012 Cuma

Bakırköy' de bugün!

Tipik Alışveriş merkezi durumu. Yemek yemek için ayrılmış kat tıklım tıklım, mağazalar aksine sakin.

Bakırköy Caddesi kalabalıktı ama mağazalar bomboştu. (Ki bu benim işime yaradı)


Bolbol canta ve ayakkabı mağazalarını gezdim.
Bu senenin renkleri Parlement mavisi, hardal sarısı, yaprak yeşili.
Renklerle aram iyi olduğu için bol renkli vitrinler beni çok mutlu etti.


Ve mis gibi sümbül kokusu... Bembeyaz papatyalar. Çeşit çeşit laleler.


Bu anahtarlıkları görünce kendimi tutamadım ve hemen aldım.


Ama eve ayakkabı almadan döndüm. (Ki bu benim için imkansız) Kendimi ilk defa tuttum ve Şu muhteşem 10 pont topuklu ayakkabılara sadece baktım baktım...

Eve dönünce pişman olmadım desem yalan söylemiş olurum. O Yüzden daimi cümlemi söylüyorum.
"Dünyada sadece biz kadınlar ve topuklu ayakkabılarımız olmalı."
Belki bir de süper minilerimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder