19 Nisan 2012 Perşembe

Toprak, Ot ve Ben!

Yine kararsız bir hava vardı bugün İstanbul'da.
Sabah bulutlu ve karanlık, öğlen bol bir güneş, akşama doğru sıkı bir esinti...

Dışarı işlerini öğle saatine erteleyip kahvaltıdan hemen sonra çiçeklerimle ilgilendim. 


Önce artık zamanı gelen kekiklerimi şaşırttım. (Şaşırtma ile aram hiç iyi değil bu arada)


Aralıklı bir şekilde başka bir saksıya, taze toprağa ektim


Spatifilyum'um saksısını büyülttüm.


Köklenmiş Cambria orkide'mi ise ektim. Umarım sağlıklı bir şekilde yeni saksısına uyum sağlar... 
:)) 



2 yorum:

  1. hepsı cok guzel gorunuyorlar..
    benım evde bır oglusum var ne yazık kı evde bıtkı yetıstıremıyoruz mınıgım gıdıp hepsını kopartıyor cunku :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy topraklarından da yer o şimdi. :)


    Büyüyünce artık. Hem birlikte sularsınız...

    YanıtlaSil