13 Nisan 2012 Cuma

Doğum günü kızına...

Yarın sık görüştüğüm arkadaş grubundaki Kübra'cığımın doğum günü.
Neyi ne şekilde alsam diye düşünürken aklıma bir kadının her daim kullanacağı kozmetik ürünleri geldi.

Ve sabahın 9'unda koştum Kozmetik mağazalarına. Yanıma da ürün seçmede yardımcı olması için başka bir arkadaş.

İnsan kendisi için ne kadar kolay seçebiliyormuş. Evde 7 maskara olmasına rağmen bir yenisi almak ne basitmiş. Ya da çeşit çeşit far paletlerine rağmen 30luk yeni bir palet almak hiç düşünmeden...

Ama bunları alırken ne çok zorlandım anlatamam. Hem istiyorum ki onun sevdiği renkler olsun hem her daim rahatlıkla kullansın. Tam 3 saatimi seçmeye ayırdıktan sonra Golden Rose 4'lü Wet & Dry Eyeshadow far paletinden 2 farklı çeşit almaya karar verdim.
Hem ıslak hem kuru kullanılma özelliğine sahip farlardan kendim içinde almak istiyorum :))

                                       

 Far paletleri adet 27,75


Göz kalemi adet 5,50

Birde özellikle FlorMar göz kalemi kullandığını bildiğim için paketin bir kenarına da siyah göz kalemi sıkıştırı verdim...

İçine de eğlence notu: Bir yıl daha yaşlandın bebek, Bunlara daha çok ihtiyacın olacak! :D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder