15 Nisan 2012 Pazar

Cumartesi hafta sonu. Peki ya PAZAR?

Bir cumartesi akşamında kalbim de olan mutluluk, pazar akşamı yerini hüzne bırakıyor...

Cumartesi akşamı yapmak istediğim her bir şeyi sabahın ilk ışıklarına kadar yapabiliyorum!
Çünkü geceyi ilk ışıklara bağlayan sabah tatil ve öğlene kadar uyuma, dinlenme hakkım var.

Arkadaşlar ile sinema, Sevgili ile sahil, en yakın dost ile kahve vs. vs.

Ama bir pazar gecesi bitmesin diye ne yapacağımı şaşırıyorum. Yaptığım her bir keyif hızlanıyor, mesela  nargileyi daha bir hızlı çekiyorum. Filmi durdurup durdurup tuvalete gitmiyorum.
PES oynarken çay içmiyorum. Tavlada zarları çok uzun süre sallamıyorum.

Hafta içi hayalini kurduğum herşeyi yapmak için koşar adım yağmurda yürüyorum.
Market alışverişini hafta içi akşamlarına bırakıp aileme hafta içi kahvaltı sözü veriyorum...

Ama ikisininde adı hafta sonu. Sonra düşünüyorum tezatlık bende mi?
İkisin adı hafta sonu olduğuna göre pazar gecesi neden erken yatmak zorundayım?

(Ve artık daha fazla yazamayacağım. Malum hafta içine bağlanan son hafta sonu akşamı. O yüzden çok koşmam lazım ÇOKK)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder