24 Nisan 2012 Salı

Şaşkınım!

Neden mi?
Hiç beklemediğim bir sürpriz ile karşılaştım da o yüzden.

Sabah güneş doğmadan evden çıkarsam bir çok işimi akşam olmadan bitiririm diye hızlı hızlı hazırlanıp kendimi kapıya attım. Kapının kulpuna asılmış bir poşet ile karşılaştım.

İçine bakıp bakmamak arasında gidip gelirken (Ki bu arada poşetin içine dalmıştım) Neyse vel hasıl kelam açtım. Bir çift şiş ve seri şeklinde alınmış örgü ipleriyle karşılaşınca dengemi şaşırdım.

-Hafif bir baş ağrısı, mide bulantısı, çarpıntı ile olduğum yere yığılmışım....
Tabi ki sallıyorum ;) ayakta ve biraz sinirli bir şekilde duruyordum.

Sadece "bana kazak örer misin?" demenin kabacası idi bu. Parkur başında olduğum için poşeti eve fırlatıp günlük koşuma başladım ve fırladım sokağa. Akşam eve dönünce hesabı sorulacaktı nasıl olsa...

Eve dönünce gözlerinin içine bakmamla sinir filan kalmadı tabi. Ve başladım örgünün ilk sırasına. Bu mevsimde kazak örülür mü? demeyin. Adamcağız nereden bilsin mevsimlik işleri.

Neyse işte başladım, bakalım ne zaman bitecek?


Ve deseni biraz belli olmuş kazağın ilk halka arz edilişi!


2 yorum:

  1. ipin renkleri çok hoş, kolay gelsin.. Blogunu yeni keşfettim takipteyim artık ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin (Süper kişilik :)) Çok mutlu ettin beni.

    Hımm bu arada takipteyim bendeeee :D

    YanıtlaSil