28 Nisan 2012 Cumartesi

Gecenin özeti.

Ve gece 3:30 da biter yatağın yolu zor bulunur. Öğle güneşine kadar kafa bir türlü toparlanamaz.
Neyse...


Ha yazdım ha yazacağım derken öğlen, internet hızlanacak derken akşam olmak üzere. O yüzden sizleri daha fazla merakta bırakmamak adına hızlı hızlı karalamaya başlıyorum.

Önce Kalabalıktan dolayı Pes yüzü göremeyen ben tavla ile idare etmek zorunda kaldım. Ama skor muhteşem di. Dediğim gibi ayrıntılar ve skoru yazmayacağım. Maksat kimse kırılmasın. Bol bol güllü nargile ve muhabbet.



Sonrasında ise çay ve atıştırma faslı
Önce peynirli börek ve ev salçası ile kısır...

Ardından bolca yaprak sarma.
Bolca diye net bir şekilde yazıyorum. Çünkü 5 çaylarında tabağın kenarına iliştirilen 4-5 adet yaprak sarmasına karşıyım. Kardeşim doldur tabağı sarma ile. Sen mutlu biz mutlu.

Ve en son biraz tatlı. Tencerede fincan kek.

Final; Karnımız tok, kalplerimiz mutlu geceyi bitirdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder