10 Nisan 2012 Salı

Bulutlu bir hafta içi!

Yalnız bir günündeysen, hava bulutlu ise yapılacak en güzel şey bir kahve eşliğinde biraz kitap okumak yada Cips eşliğinde film patlatmaktır sanırım!


Yada kalbini iyice bağlamak yalnızlığa. İşte böyle bir günde bir şeyler karalamak...






NEREDESİN?
Gözlerim seni arıyor!
Tüm yaşanmışlıklarda,
Yağan yağmur damlasında, esen rüzgarda.

Kaybolmuşum benliğimde, hayat sensiz bir karabasan gibi üzerimde.

Yorgunum!..
Çabalamak için gücüm, çırpınmaya takatim, nefes almaya isteğim kalmıyor.

Korkuyorum!..
Yalnız kalmaya, yalnız ölmeye.

İlerisi için sensiz bir hayat düşünemiyor, titriyorum yokluğunda.

Bileğimde atan nabzımda seni hissediyorum,
Şah damarım kadar yakınsın bana, Kalbime...



ÜZGÜNÜM!
Sen yanımdayken bile gözlerim seni arıyor.
Sen yanımdayken bile kaybetmeyi,
Sen yanımdayken bile seni sevmeyi Seviyorum.

SENİ SEVİYORUM!..



"Pembeli bir DENİZ"

2 yorum:

  1. merhaba
    yazdıklarını okumakta cok zorlanıyorum.
    rengını degıstırebılır mısın

    YanıtlaSil